onsdag 30 juni 2010

Nu tar Apbyxa semester. Välkommen tillbaka 1/9!

41 kommentarer:

  1. åh, så synd för mig, men så härligt för dig! ha en underbar semester!

    SvaraRadera
  2. Det där rimmar ju inte =/

    SvaraRadera
  3. Nu är sommaren förstörd!
    Ha det så bra!

    SvaraRadera
  4. Va??!! Tvà mànader!!
    Ha det sà gott.

    SvaraRadera
  5. AAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGHHHHHHHH! Vad göra nu?

    SvaraRadera
  6. jag vill ändå medge att den är välförtjänt. hoppas du får en skön semester (jag väntar mig jack the ripper spelar flipper när du återkommer!)

    SvaraRadera
  7. Du/ni är väl värd en underbar semester efter alla dessa fantastiska prestationer!! Gissar att du/ni kommer att samla på dig/er massor av inspiration till den 1/9.
    Må du lyxa Bästa Apbyxa.

    SvaraRadera
  8. åh nej. Jag som precis hittade hit.

    SvaraRadera
  9. Herregud vad jag kommer sakna er...

    SvaraRadera
  10. Tack för den här tiden, ses till hösten!

    SvaraRadera
  11. Trevlig sommar!
    Ska försöka överleva vardagarna utan Apbyxa.

    SvaraRadera
  12. Om inte Apbyxa eller någon annan misstycker vikarierar gärna Muminpappan under Apbyxans semster.

    http://50centsomstudent.blogspot.com/

    SvaraRadera
  13. Hur skall han kunna göra "Jack the Ripper spelar flipper", My? Det är ju ingen som vet vem Jack the Ripper var.

    SvaraRadera
  14. Hänger på låset 1/9. Have a grreat vacation.

    SvaraRadera
  15. Ha en skön semester. Och jorå, ni kommer vara saknade. Ett gott skratt förlänger livet. Jag hoppas vi överlever sommaren.

    SvaraRadera
  16. Mycket fantasilöst gjort av Mumminpappan. Må ingen besöka hans plagiatsite utan låta honom va själv i skamvrån.

    SKÄMMES!

    SvaraRadera
  17. Blir inget med det Muminpappan.

    SvaraRadera
  18. Muminpappan, jag vet inte vad som är värst - att du försöker likan LRit eller att du kallar dig Muminpappan. Du är inte värdig. Du är inte värdig. Du är inte värdig.

    SvaraRadera
  19. Muminpappan är tydligen värdig minst 3 kommentarer.

    SvaraRadera
  20. Ser fram mot minst 62 nya bilder den 1/9!

    SvaraRadera
  21. Men guuuud! Är det inte september snart?

    SvaraRadera
  22. kolla in mina illustrationer :)

    SvaraRadera
  23. Men kom igen.. hur lång semester ska ni ha egentligen? Det här är ju olidligt!

    SvaraRadera
  24. kom tillllbaaaaaakkkksssssssss

    SvaraRadera
  25. Men "Andra Anonym". Det var inte kul! Om du är lite uppmärksam märker du att tid och datum på sidan inte stämmer med verkligheten! Nu blev det ju fel!!

    SvaraRadera
  26. I dag!❤ ♪♫♩♬♫♪ ❤

    SvaraRadera