måndag 28 juni 2010

Jerry Hall i kål

8 kommentarer:

  1. hmm.. Jerry Hall i Skål. Antingen är det för jäkla kul så att jag inte förstår. Jag vet inte vem Jerry Hall är. Och Har Jerry ett kvinnoansikte. Och i kål? Förvirringen är stor här.

    SvaraRadera
  2. Jerry Hall är väl kanske inte en dagsfärsk kändis. o det är Jerry som i kvinnligt namn(?!)
    Till Apbyxa. Fantastiskt som vanligt.

    SvaraRadera
  3. Jerry Hall är en kvinna, mimmi.

    SvaraRadera
  4. En av anledningarna till att jag älskar Lou Reed i tweed - jag är förmodligen helt rätt ålder.

    SvaraRadera
  5. Bah, åldersdiskriminering.. Jag dyrkar apbyxa. 9 gånger av 10 iaf.

    SvaraRadera
  6. Vet inte om jag är i rätt eller fel ålder men blir kolossalt allmänbildad av att googla på de (faktiskt ganska få) jag inte alls känner till. Tycker alltid Apbyxa är fantastiskt briljant och mycket duktig att "photoshoppa". Fortsätt Apbyxa, love you!!

    SvaraRadera
  7. Fantastisk blogg, vill jag poängtera!
    Genialt, galet kul, proffsigt och idérikt!

    Dagens inlägg är kanske det första där rimmet fallerar p g a dialektala skillnader. Icke desto mindre kul, för det är bara att tillfälligt ställa om gommen till rikssvenska.

    /Trogen Skåneläsare

    SvaraRadera